Intercomsysteem voor de binnen dienst

Binnendienst intercom systemen zijn heel handig, je kunt ze voor verschillende doeleinden gebruiken. In dit artikel gaan wij u 3 duidelijke reden aangeven waarom zo een systeem heel voordelig en handig zou zijn voor u en een ieder in huis.

Overzicht op dieren

Met binnendienst intercomsystemen worden er systemen geïnstalleerd die u in huis kunt gebruiken. Zo kunt u dan overzicht hebben op uw huisdieren, heel handig om te kijken wat ze doen, vooral de hondjes, indien zij schade verrichten kun je gelijk inspelen.

Overzicht op kinderen

Kinderen alleen in een ander kamer laten slapen, vooral als ze nog klein zijn, geeft geen goed gevoel. Maar je moet het hun aanleren. Je kan zo een systeem dan installeren en in beide kamers installeren, zo kun je met elkaar communiceren en kun je ook kijken wat de kinderen doen en of ze veilig zijn of niet.

Overzicht op oudjes

Wanneer je oudjes in huis hebt wil je ze natuurlijk niet alleen laten, vooral wanneer ze ziek zijn en in bed liggen. Maar je dagelijkse routine en werkzaamheden moet je ook doen, in dit soort gevallen kun je deze systemen laten installeren, zo zie je wat ze doen en wanneer ze hulp of iets anders nodig hebben. Geeft beide partijen een goed gerust gevoel.

U leest het zelf, de 3 reden die wij hebben opgenoemd kunt u zeker gebruiken. Er zijn geen nadelen van de binnendienst intercomsystemen die u tegen gaat komen. Het zijn veilige apparaten die met heel veel voordelen komen en het leven makkelijker en leuker kan maken, vooral in huis.

Draadloos printen

U wilt graag draadloos printen vanaf alle apparaten binnen uw organisatie, maar u heeft geen idee hoe u dit moet realiseren? Wij vonden op de website van https://www.alleeninkt.nl/ een handleiding die wij mochten delen. Met behulp van deze handleiding laten we u in een aantal gemakkelijke stappen zien hoe u uw printer op de juiste wijze instelt, zodat u straks vanaf al uw apparaten draadloos kunt printen.

Manier 1 – Via het delen van een thuisgroep

Allereerst navigeert u naar configuratiescherm. Vanaf hier gaat u naar thuisgroepen. Mocht er nog geen thuisgroep zijn dan moet u deze aanmaken. Als u deze heeft aangemaakt of als de thuisgroep er al was klikt u op “nu lid worden”. Vul hier het juiste wachtwoord in.

U bent nu lid van de thuisgroep, echter kunt u op deze manier nog niet draadloos printen. De volgende stap is namelijk om de printer te delen. Dit doet u als volgt:

Ga naar het netwerkcentrum. Hier aangekomen dient u te controleren of het vinkje “bestand – en printdeling” is aangevinkt. Als dit zo is hoeft u verder niets te doen. Als deze niet is aangevinkt dan dient u dit te doen.

Vervolgens gaat u naar de instellingen van de thuisgroep en kiest u welke bibliotheken en/of mappen u wilt delen. In dit geval gaat het alleen om de printer.
Let wel op dat u op deze manier alleen draadloos kunt printen als de hoofdcomputer waar de thuisgroep op is aangemaakt aan staat.

Wilt u dit niet? Dan hebben we nog een andere manier voor u omschreven. Lees hieronder verder:

Manier 2 – Schaf een printserver aan

Een printserver kunt u aansluiten op de router. Als er meerdere apparaten aangesloten zijn op deze router dan kunt u heel gemakkelijk vanaf deze apparaten draadloos printen.

Manier 3 – Schaf wifi printers aan

Tegenwoordig schaf je voor een lage prijs ook een wifi printer aan. Deze printers kunnen zelf verbinding maken met de router zonder gebruik van een printserver. Laat de printer verbinding maken met de router en u kunt vanaf dat moment draadloos printen.

 

 

Social media beheer software oplossingen

Het gebruik van Social media is voor een bedrijf onmisbaar geworden om meer naamsbekendheid te verwerven en om de doelgroep beter te bereiken. Door regelmatig berichten te posten en het bedrijf actief deel te laten nemen aan Social media, kun je meer omzet genereren.

Het liefste wil je natuurlijk ook weten wat de ROI, return on investment, zal zijn. Met Social media beheer software kun je gebruik maken van handige tools om jouw bedrijf in de sociale media beter te managen.

Je wilt dat je bedrijf professioneel op de kaart wordt gezet en zoveel mogelijk de juiste klanten aantrekt.

Met Social media beheer software kun je de berichten redigeren en inplannen. Je kunt actief reageren op uitlatingen die over je bedrijf worden gedaan op sociale media. Hierdoor kun je direct inspelen op negatieve berichtgevingen.

De trefwoorden die worden geassocieerd met zoekopdrachten krijg je in een handig overzichtje te zien. Het is zelfs mogelijk om analyses te maken in handige grafieken, zodat je direct kunt bekijken wat de resultaten zijn van het Social media gebruik. Daarnaast kan er een gedegen marktonderzoek worden verricht, zodat je weet of je jouw doelgroep goed bereikt. Want daar zitten je klanten.

Kan anti virus software alle mallware opvangen?

Deze vraag is een van de meest gestelde vragen van gebruikers en potentiele gebruikers van antivirus programma’s. De percentages liggen namelijk heel ver uit elkaar, zo heb je sommigen die maar 10% opvangen en weer andere die 90% van de malware gericht op Windows-gebruikers opvangen.

In een recente onderzoek is naar voren gekomen dat er tussen de 200.000 en 300.000 nieuwe virussen per dag ontdekt worden. Deze zijn opgebouwd uit kits en de meest circuleren in het wild voor een zeer korte tijd, misschien slechts een dag. Met andere woorden, tegen de tijd dat ze worden ontdekt, zijn ze vaak al uit de roulatie. Tijdens deze onderzoeken is ook bewezen dat de meeste antivirus software ongeveer 25% van de populairste malware momenteel gemaild naar mensen detecteert.

Dat gezegd hebbende, zijn er wel twee belangrijkste dingen die een Windows-gebruiker kan doen om zich te beschermen.

  1. Taken uitvoeren als een beperkte Windows-gebruiker. Het concept is eenvoudig, beperkte gebruikers zijn ommuurd door het besturingssysteem. Zo kunnen ze niets invoegen / bijwerken / verwijderen de C: \ Windows-map. Anders gezegd, het besturingssysteem probeert zichzelf te verdedigen wanneer een gebruiker met beperkte rechten is aangemeld. Malware kan eenmaal draaien, maar het moet worden voorkomen dat het zich permanent installeert.
  2. Wees altijd sceptisch. Op een Windows-machine, als er een venster verschijnt die beweert dat er een update nodig is, lees goed welk programma je rechten daartoe geeft. Vooral bij e-mails moet je ook opletten, een email van over een pakket dat niet kon worden geleverd zal zeer waarschijnlijk niet afkomstig zijn van UPS. Vooral als je zelf niks verwacht op de post.

Deze tip  op PSTbusinesssolutions.nl is ingezonden door Virusscannerervaring.nl

3 tips voor het uitkiezen van een IT Beheer bedrijf

Een IT bedrijf vinden bij je in de buurt is niet zo’n probleem. Er bestaan tientallen IT bedrijf in je eigen omgeving. Echter, je wilt wel in zee gaan met een betrouwbaar IT bedrijf die goed werkt voor je verricht.

Het uitkiezen van een IT bedrijf doe je dus niet zomaar even. De beste manier om het juiste bedrijf uit te kiezen, is door vooraf onderzoek te verrichten. Kies een aantal IT bedrijven die jou het meeste aanspreken. Vergelijk de bedrijven met elkaar op een aantal punten.

Je wilt er zeker van zijn dat het bedrijf betrouwbaar is. Controleer of ze in het bezit zijn van certificaten en beschikken over voldoende kennis en ervaring.

Daarnaast kun je misschien op hun website enkele referenties terugvinden. Bedenk vooraf wat je verwacht van het IT bedrijf en welke diensten je wilt afnemen. Zo kun je een duidelijke offerte aanvragen. Je omschrijft daarin exact wat je wensen zijn.

Op deze manier krijg je een gerichtere offerte terug. Wanneer je de offertes ontvangt, is het belangrijk om deze goed met elkaar te vergelijken. Zijn de prijzen wel marktconform? En is de offerte transparant en helder genoeg?

Wat moet een online boekhoud systeem kunnen?

Gebruiksvriendelijke interface en navigatie. Cloud-based accounting toepassingen, zijn voor het grootste goed in elkaar gezet en zien er qua UI geweldig uit. Ze zijn niet zo grafisch rijk als sommige vormen van online diensten, maar ze hoeven dat ook niet te zijn. Graphics worden gebruikt wanneer het zinvol is, net als voor de weergave van tabellen en grafieken en voor de factuur vormen. Navigatie en data-entry lijken op dat van de desktop software, gebruik van statische en drop-down lijsten, pictogrammen en knoppen en werkbalken is nodig. Meestal is het abonnement model het meest geschikte.

Desktop software was en is duur, een paar honderd dollar voor een product dat je waarschijnlijk niet of uiteindelijk met behulp van een boekhouder zal moeten gebruiken en dan wordt je ook nog gevraagd om te upgraden in 12 maanden. De online model is pay as you go en betalen voor alleen gebruikers die je nodig hebt. In het algemeen, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode en betaald dan ongeveer $ 5 tot $ 70 per maand voor een boekhoudkundige website. Ook ben je meestal niet gebonden aan een contract. Bovendien zijn alle upgrades ingebouwd, en je gegevens zijn een back-up in de cloud. Natuurlijk, als de dienst (of je internetverbinding) uitvalt heb je geen toegang tot de applicatie. Maar dat zijn incidentiele dingen die over het hoofd gezien kunnen worden.

Ingezonden door http://www.boekhoudenprogramma.net

Apple of Windows voor het MKB?

Waar voorheen het gebruik van Windows het standaardadvies was voor het MKB, zijn de tijden nu aan het veranderen. Met de opkomst van het gebruik van de iPhone, iPhones en de MacBooks is het, zeker voor de jongere MKB’ers, haast ondenkbaar om deze niet te willen integreren in de Windowsinfrastructuur.

In het verleden liep het werken op Mac ’s in een zakelijke omgeving erg moeizaam. De keuze voor Apple of Windows voor het MKB was dan ook vaak snel gemaakt. Men koos voor Windows. Tegenwoordig kan met de juiste technische kennis prima gebruik worden gemaakt van Apple producten in het bedrijfsleven.

Een MacBook of iMac kan geheel worden geïntegreerd in de bestaande Windowsinfrastructuur van het bedrijf. Deze vraag groeit dan ook gestaag bij de jongere ondernemers, omdat Apple producten een goede bijdrage leveren aan de productiviteit en efficiëntie van een bedrijf.

En dit is natuurlijk weer goed voor de uiteindelijke omzet. Het is belangrijk om ook op ICT gebied met de tijd mee te gaan. Het is niet een kwestie van eenmaal aanleggen, maar een computernetwerk vergt continue onderhoud. En om de concurrentie voor te zijn, kun je ook op ICT gebied niet stilstaan.